kome treba ova pruga,u delu gde postoji jedna privatizovana fabrika(cementara)i nista vise?najbolje je da se uklone sine i na pomenutu prugu uraditi asfaltni deo i eto puta za kamione direktno do fabrike!!!to sto radi je signal a ne semafor,i ne prave se rampe nego putni prelazi,rampa je nesto sasvim drugo!
Hoce li iko ikad pogledati ovamo dole, gde je tuznije, gde su i glavne pruge poput ove Nis-Beograd, ili Nis-Sofija, u ocajnom stanju? Nis-Sofija cak i bez elektrifikacije, sto je bruka i sramota. Juzniji deo pruge Nis-Beograd (do Jagodine) na nekim deonicama ima cak predratne pragove (iz 30-tih, 40-tih, u najboljem slucaju 50-tih), sto uslovljava kretanje voza brzinama ne vecim od 50km/h. Ako se ne varam, i ovo su neke pruge koje su pored putnickih i industrijske? Sramota, drzavo, pokrij se usima. Ljudima sa severa porucujem, pogledajte nas standard dole, ako hocete da se utesite, bar ste od nekoga bolji...
E vidite zbog ovakvih svari ne placam porez, niti mi pada na pamet da ga ikada ovoj zemlji placam. Zato sto se sa tim istim parama koje bi im dao ponasaju ovako - BAHATO. U drugim segmentima drustva doduse, ali je princip isti.
I dok se Srbijo ne opametis do tada dovidjenja sa porezom.
Grebalo bi staviti ogradu oko pruge, obezbedjenje, protif sakuljaca sekundarne sirovine i savremene rampe da ne ginu deca. Pesacki prelaz podvoznjak, nadvoznjak.
Eeee...A za vreme okupacije, Nemci su rigorozno cuvali tu prugu...Na svakih 100-200 metara ima po bunker. Strateski vazna pruga u to doba sa kojom su otimali dragocene resurse...
A mi bi i cekic pokvarili kada nam ga daju u ruke...
Železnica u Vojvodini ima dugu historiju, mrežom pruga povezali su Vojvodinu, krenuo je transport roba, ljudi lakše putovali, pokrenuta trgovina, sve je olakšalo život. Na čemu je danas zapuštena pruga.....?
Racunaj da se nesto mora i u dzep staviti. U svakom slucaju, sve i da zaista kosta toliko, radovi ce se oduziti, radnici nece na vreme biti placeni, morace se vise para u to uliti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pruga zapuštena već sedam godina, semafor uredno radi
Novi Sad
•19.01.2015.
•06:02 > 06:03
Komentari 18
Očigledno je nisi nikada video. Što nije ni čudo, jer nisi mogao da je vidiš, jer veći deo NE postoji.
drndaa
Disobey
SUMP
Goran
I dok se Srbijo ne opametis do tada dovidjenja sa porezom.
Bradilko
obecanje
goran
sdragan
A mi bi i cekic pokvarili kada nam ga daju u ruke...
gagans
Osoba M
srbija je to brale
Računam nešto
-
tapsali ste njenoj rekonstrukciji jos dok je bio ds.
kleli ste se u njene velike komercijalne i turisticke potencijale.
bilo je izjava da bi se se radije njom vozili nego busevima grasa
a ne rekonstruisu je zbog vas
Mina
Sale NS
sisoje bidni veseo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H